петък, 10 април 2015 г.

Български туристически нож

Въпросният нож е един от малкото фабрично достъпни през комунизма модели на българския пазар и макар и не блестящ с особени качества, да не кажа обратното, все пак е бил първа стъпка за много млади българи по пътя на ножоманията. Въпреки, че производството му е спряно отдавна все още по пазари и железарии може да се открие на символична цена. Аз лично си го купих, защото ми напомня за детството ми и първите ми докосвания до хладната стомана. Ако и за Вас е бил първи нож, пожелавам приятно гледане и завръщане към спомените от детството :)

2 коментара:

  1. Имам такъв. В не толкова добро състояние и с кания от изкуствена кожа. На гърба на капачката (помела) е щампована цена – 5.90 лв. Чел съм коментарите по форумите за ножа. Уж не се харесва много, а е търсен.

    ОтговорИзтриване
  2. Ножа е много хубав. Аз имам два.

    ОтговорИзтриване